Расход в городе: 10.0 л/100км, по трассе: 7.0 л/100км, средний: 9.0 л/100км
Надежность
Комфорт
Ходовая
Внешний вид
Общая оценка
Узяв 2.0 Ecoboost 203 сили, робот Powershift 6dct450 з пробігом 65 тис. км, Бельгія 2013.
Витрати палива: місто 9.5-10 л, траса 6.5-7л. Динаміка вражала, робот перемикався швидко і непомітно, кайф. Радості були повні штани, приблизно десь до 80 т. км.
Тепер поїхали...
Вискочив чек, прочитали помилки Р0016 та Р0017. З шестерні впускного розподільчого валу вилетіла малесенька пружинка, пощастило, що ланцюг не обірвався.
Як результат: майже повна заміна комплекту ГРМ - ставив оригінал, це важливо, окрім шестерні випускного розподільчого валу. Ну добре, буває, змирився, тим паче машина буде подобалася.
Їздив без проблем десь тисяч 45, поглядаючи на сальник КПП, знав про цю проблему, що на місці з'єднання коробки з двигуном починає витікати мастило, а це також недешевий ремонт і саме головне, що практично безрезультатний . І ось одного разу іду містом і бац - напис "Двигун несправний" і машина глохне та перестає їхати. Двигун не запускається, цього разу ще гірше - ланцюг обірвався, бо знову вилетіла клята пружина з муфти vct і у 2-му циліндрі вдарило по клапанам. В мене шок + таки почало витікати мастило зі з'єднання коробки та двигуна. Пробіг - 125 т. км.
Висновки робіть самі, я зробив для себе що двигун Ecoboost 2.0 та коробка POWERSHIFT - рідкісне лайно.
Практически любой автовладелец, «переросший» гольф-класс, в первую очередь смотрит на этот автомобиль. Долгое время именно эта модель была референтной в D-классе, а обладание ею автоматически повышало социальный статус владельца. Речь о VW Passat, седане, на который марка всегда делала особую ставку, оснащая его новейшими технологиями и уделяя много внимания ходовой части.