Всім привіт! Хочу коротко, якщо вийде... Написати про свою автівку. Ідеально було все...до пробігу у 40 тис.км ).
І так хороше: двигун - вогонь, правда турбозадумливість, трохи більша ніж в інших (Пасат, Форестер - були в користуванні).
Коробка - робот... вцілому - непогана, але мінімум два рази в неділю глючить, а саме: при розгоні в момент переключання передачі на слідуючу, робить незрозумілий удар, враження що різко сама на "Паркінг" поставила, потім ще разок так зробить, а потім все нормально. Другий глюк коробки: незрозуміло чому під час руху вискакую на дисплеї попередження" Коробка передач работает в ограниченом функционале"... чи щось подібне. Тоді потрібно зупинитися. Заглушити автівку на пару хвилин, завести і їхати далі(дана помилка десь дівається). В сервіс звертався - самі не знають. Казали, можливо після заміни мастила в коробці все устаканиться. Замінили. Те саме.
Ходова. Ось тут напевно той випадок (далі буде ще серйозніший), але не такий прикрий. Десь після 45 тис.машинка незрозуміло почала закидати на "кочках" то ніс то дупцю... Це не тільки мої відчуття, пасажирів (а вони водії також) це насторожило... Звернувся на сервіс. Подивились добряче - нічого! Все в нормі! Наполіг щоб замінили амортизатори. Замінили. Ніяких змін. Тяги, пружини, втулки...все передивились - все добре. Так і їзджу....вцілому на добрій дорозі - все ок! Тільки невеличкі нерівності- і враження що зараз буде занос... Десь вище хтось написав що амортизатори пробиваються. Ще й як! Там де Лачетті (!!!) ковтає зріз чи ямку на "ура" - тут відбувається сильнющий удар! І хоч підвіска вцілому, навіть зам'ягка- після таких нюансів повне відчуття її навпаки...дубовою.
Але ж що ж таке??? До 40 тис.км такого і близько не було! Я захоплювався своїм мондіком....
Двигун: вцілому супер! АЛЕ! На пробігові 65 тис.км накрилася турбіна! Заводський дефект корпуса колектора, а саме розслоївся метал корпусу і заблокував крильчатку. Саме прикре - тиждень назад гарантія закінчилася... Тепер саме смішне: звернувся в ОС форд де мені сказали, що самих колекторів (хоч він розбірний) вони не продають. Є повністю турбіна в зборі, ціна з роботою і розхідниками - 45 тис.грн!!! Як Вам? Я також офігів! Почав шукати бу-шні колектори, знайшов 4 штуки... і всі з рослоєними корпусами (це в Європі) Потім плюнув-і купив в Польщі турбіну(до-речі колекторів також не продають) за ціною 24 тис (в переводі на наші). Там же ж в Польщі в сервіс центрі Форда мені сказали, що в них вже випадків 80 таких як мій. Є над чим замислитись...
Салон: тут майже все нормально, окрі водійського сидіння, яке якогось милого на ямах скрипить. В СЦ дивились і розвели руками... А!!! По гарантії зробили заміну дренажних каналів від кондиціонера! Чомусь вода (конденсат) попадав під ноги заднім пасажирам!)) Але після заміни все в нормі.
Десь, пів-року назад я б таку машину незадумуючись-би рекомендував, а ось зараз - питання... надто багато розчарувань....
Практически любой автовладелец, «переросший» гольф-класс, в первую очередь смотрит на этот автомобиль. Долгое время именно эта модель была референтной в D-классе, а обладание ею автоматически повышало социальный статус владельца. Речь о VW Passat, седане, на который марка всегда делала особую ставку, оснащая его новейшими технологиями и уделяя много внимания ходовой части.